Zpět v normálu

10.03.2014 17:56

Ahoj všichni!

Konečně jsem se dostal k tomu, abych napsal něco nového na blog. Moc se omlouvám, že mi to tak trvalo, ale po udílení Ascarů to byl jeden velký mediální kolotoč. Navštívil jsem řadu televizních show (např. Tonight Show s Jimmy Cricketem), tak snad jste se aspoň u některé pobavili. :) Chci moc všem poděkovat za veškerou podporu, kterou jste mi posílali před samotným udílením cen i po něm. Jste nejúžasnější fanoušci na světě a za to Vám patří obří DÍK! ;) Jsem rád, že jste se mnou. :)

Abych nezapomněl. V dřívějším příspěvku na blogu ( antferda.webnode.cz/news/blizke-setkani-vyjimecneho-druhu/ ) jsem ze zmiňoval, že jsem potkal svého herekého idola Jacka Larvosna. Slíbil jsem foto, co jsme si spolu udělali, tak ho konečně posílám. 

Mějte se fanrárově!

Váš Žojek aka Ant Ferda